Klachtenformulier

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en te helpen. Vergissingen en fouten kunnen echter ook bij TankSecure voorkomen. Klachten kunt u via dit formulier bij ons indienen. Volgens ons leveren klachten een bijdrage aan de kwaliteit door herhaling te voorkomen en kwaliteit te verbeteren. Daarom registreren wij alle klachten die bij ons binnenkomen. Natuurlijk kunt u ook schriftelijk uw klacht indienen door een brief te sturen naar TankSecure, t.a.v. Afdeling Klachtenbemiddeling, Postbus 1552, 5602 BN, Eindhoven.

Wat gebeurt er na ontvangst van uw klacht?

Nadat wij uw klacht per e-mail of post hebben ontvangen, krijgt u binnen 3 dagen een schriftelijke bevestiging. Wij proberen u eerst telefonisch te bereiken om de klacht inhoudelijk te bespreken. Wij doen ons best om uw klacht binnen 30 dagen af te handelen.

U krijgt altijd een schriftelijk bericht waarin staat of uw klacht wordt toegekend of afgewezen. Als uw klacht wordt toegekend, leggen wij uit hoe wij dit oplossen of welke stappen we nemen om tot een oplossing te komen. Wordt uw klacht afgewezen, dan informeren wij u over de mogelijke vervolgstappen.

Alle klachten en afhandelingen worden zorgvuldig geregistreerd voor dossiervorming en eventueel vervolgonderzoek.

    Naam (verplicht)

    E-mail (verplicht)

    Telefoon (verplicht)

    Dossiernummer of kenteken (verplicht)

    Uw klacht (verplicht)

    De zekerheid van directe betaling binnen 24 uur!